marți, 4 august 2009

Sweet Sixteen

Stiu ca am zis initial ca o sa am doua postari in aceeasi zi,dar sincera sa fiu m-am intors aseara atat de obosita incat nu am putut decat sa-mi desfac cadourile si sa ma culc.
Cum am mentionat in cealalta postare a mea ieri mi-am facut ziua mea de Sweet Sixteen in oras cu prietenii mei. As vrea sa mentionez numele lor aici dar imi este teama ca se vor supara daca le voi posta numele lor pe net, asa ca o sa zic pas. M-am intalnit la ora trei cu 3 dintre baietii cu care am fost in oras care mi-au dat o carte foarte draguta cu anumite versuri de dragoste din Shakespeare, din operele lui. Sunt absolut superbe, aseara am incercat sa citesc cateva cu toate ca oboseala mea trecuse de culmile normalului. Desigur,la inceput m-au intampinat cu o plasa pe care scria " Ia-ma,sunt goala". A fost amuzant.Pe a doua plasa scria "Toti colegii te iubesc".Mi-a ajuns la inima :D.Apoi au venit si fetele.Una mi-a adus un ursulet alb cu roz si cu o fundita rosie, cealalta o carte "Lumini pe zapada" si o crema si ultima,dar nu cea din urma, o bratara si un lantic din argint pentru ca eu port foarteeee mult argint. Abia astept sa ma apuc de carte, am citit descrierea pe spate si pare foarte interesanta. Iar ursul e asa de pufooooosss...Pe la 4 a ajuns si cel mai bun prieten al meu si prietena lui care mi-au adus o vacuta mare si un buchet adorabillll de trandafiri albii...stia ca imi plac trandafirii pentru ca am petrecut o dupa-amiaza intreaga povestindu-i de trandafirii albi pe care i-am primit de la nasii mei de botez. Am mancat o inghetata si am baut in suc la Gelaterie,care au fost foarte bune si am stat la taclale. Chelneritele imi aduceau cate un bon pentru fiecare comanda astfel incat pana sa plecam de acolo aveam vreo 5-6 bonuri, lucru care l-a facut pe cel mai bun priten al meu sa ceara cate un bon pentru fiecare sticla de suc. N-am primit insa, Slava Domnului! Apoi unii vroiau la biliard, in cele din urma, am mers in strand. Am facut pozeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee care o sa le postez aici imediat ce le primesc de la o colega care face niste poze foarte dragute. Ador pozele,d-aia am vrut sa facem multeee!!! Apoi li s-a facut foame. Ne-am intors in centru si am mers la o pizzerie ca sa manance si eu m-am multumit decat cu un suc pentru ca nu puteam sa mananc ceva cald in timp ce eu nu mai puteam de cald. Si in plus, cat am stat la tara m-am ingrasat la loc, deci trebuia sa renunt la Fast Food prin orice fel. Intre timp se cam facuse ora 8 si ceva si noi eram  foarteeee obositii...adica eu cel putin eram terminata...Asa ca mi-am luat cadourile si m-am deplasat acasa by bus bineinteles ca by feets nu se mai putea. Acasa nu am vazut decat patul si cadourile. Am fost norocoasa ca am ajuns cu trandafirii intregi care imediat ce au atins apa au inceput sa infloreasca la loc, mi-am pus jucariile pe marginea patului si felicitarile pe noptiera, langa cele doua carti. Bratara la mana, lanticul mai are de asteptat ca deocamdata am un lantic de aur la gat. Dar vine si randul lui. A fost o zi frumoasa cel putin pentru mine si sunt foarte incantat ca a fost exact in ziua in care am facut 16 ani.
Cam atat ca apo scriu romane...;)
Si...LOVE YOU GUYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu